Wiktor Wojciechowski – trener telemarketingu, ekspert, coach, mentor

Swoje pierwsze kroki w telemarketingu stawiałem na początku lat 90-tych w Hospitality Marketing Concepts Poland.
Pracując w HMC sprzedawałem karty Orbis Gold Club, była to typowa telesprzedaż B2C (outbound).
Moje wyniki sprzedaży były potwierdzone licznymi premiami i nagrodami.

W kolejnych latach pracowałem w Centrali Holdingu Zepter.
Jednym z kluczowych moich zadań była telefoniczna obsługa klientów firmy, jak również reprezentantów handlowych.

Od 1996 roku rozpoczęła się moja przygoda z telemarketingiem przez duże T.
W Polskiej Telefonii Cyfrowej – sieć Era miałem okazję pracować w Biurze Obsługi Abonenta.
W Erze spotkałem się pierwszy raz z nowoczesnymi systemami CRM, ACD, IVR, AutoDialer, SIP.
Tu także miałem możliwość rozpoczęcia swojej kariery trenera telemarketingu.
W 1998 roku zostałem trenerem ze specjalizacją telemarketing.

W każdym miesiącu szkoliłem po kilkanaście dni z tematu telemarketing, telefoniczna obsługa klienta. Prowadziłem odsłuchy oraz coachingi dla konsultantów BOA.

Od 2002 roku działam jako niezależny trener telemarketingu.

Wśród moich klientów są duże call center, średnie i małe firmy, sklepy internetowe, placówki medyczne, indywidualni handlowcy.

Dodatkowo oferuję szeroki zakres usług doradczych – opracowywanie skryptów rozmów,  szkolenia dla kierowników cc, diagnoza MTQ, ILM, Harrison Assessments.

Jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą z ekspertem telemarketingu zapraszam do zapoznania się z moją stroną i do kontaktu.

 

Wiktor Wojciechowski