W prowadzonych przeze mnie szkoleniach stawiam na skuteczność.

Uczestnicy moich szkoleń wychodzą ze szkolenia z umiejętnościami telefonicznego kontakt z klientem oraz potencjalnym klientem.

Inwestują w szkolenie u mnie masz gwarancję szybkiego zwrotu inwestycji.


W zależności od doświadczenia uczestników proponuję Państwu różne szkolenia.

  • Telemarketing dla początkujących   1-3 dni
  • Telemarketing dla średnio zaawansowanych   2 dni
  • Telemarketing dla zaawansowanych    1 dzień
  • Pokonywanie obiekcji klienta   1 dzień
  • Telefoniczne umawianie spotkań   1-2 dni
  • Telefoniczna obsługa klienta   2-3 dni
  • Telefoniczna obsługa reklamacji   1 dzień
  • Windykacja przez telefon   1 dzień
  • Szkolenie dla supervisorów call center  1-2 dni

Długość  trwania szkolenia, zakres szkolenia, rezultaty szkolenia ustalam indywidualnie przed każdym szkoleniem.

Często moje szkolenia poprzedzam badaniem tajemniczy klient.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany zadzwoń.

  511 999 222

lub napisz wiktor@tener.edu.pl